April 06, 2010

Nathan kellen hardjono

Congratulations to lipi en kesia..for your new baby born!

Photobucket

Hi Nathan Kellen Hardjono,

how was ur trip to the world? I bet u must be very tired..

I'm elrica..ur cute auntie..i'm ur proud mama's friend..

We've been waiting for u and can't wait to share our life with u..

U look so small, fragile and damn adorable..u might not understand that 'damn' word yet..but soon u gonna use it very often *wink*

We love u even when u are not here yet..

We're gonna meet each other soon..

Till then..take care

aunt el'

8 comments :

  1. aduuuu cute banget yah ellll!! aduhh gue jadi pengen cepetan punya baby jugaaaaa.......

    ReplyDelete
  2. Uda di plan kan bel?? Tinggal tunggu hasilnya aja dunk..

    ReplyDelete
  3. gua aja blom liat hihi.. congrats for both parents n little nathan :)

    ReplyDelete
  4. ih.. baby na lagi melek :) hahaha.. biasanya kalo baby born masih bobox :)

    ReplyDelete
  5. Bayi selalu cute ya:) Gua jaman co-ass di bagian anak sering lho gendong2 bayi yang nangis tengah malam sambil belajar, habisnya kalau ditaruh lagi kan suka nangis dan bs bangunin bayi2 lain,ntar jadi paduan suara dan kita dimarahi ama bidan2 galak. Tapi gua seneng gendongnya, rasanya ada yang nemenin gua malam2 menderita belajar buat ujian haha...

    ReplyDelete
  6. @pitshu: padahal baru 1 jem loh umurnya..
    @elisa: iyaa...peace banget ya liat bayi..walopun gw serem gendong2 bayi..

    ReplyDelete
  7. waduh, manis banget ya si nathan...congratulations for happy parents...

    ReplyDelete
  8. Iya..baby tu semuanya cakep ya!

    ReplyDelete

Wut do you think?

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...